Νέες τεχνολογίες στο εργοστάσιο βαφής της Lamborghini

Το νέο προσωπικό εκπαιδεύτηκε για 12 μήνες πριν προσληφθεί και εργαστεί στη μονάδα όπου βάφεται η Urus.


Νέες τεχνολογίες στο εργοστάσιο βαφής της Lamborghini | to10.gr

Το βαφείο ολοκλήρωσε την επέκταση του εργοστασίου παραγωγής, το οποίο αυξήθηκε από 80.000 τ.μ. το 2016 και πλέον εκτείνεται σε 160.000 τ.μ. ενσωματωμένης περιοχής. Η δημιουργία των νέων κτιρίων και η εγκατάσταση καινοτόμων τεχνολογιών περιελάμβανε τη δουλειά περισσότερων από 600 επιχειρήσεων με συνολικά 3.600 εξωτερικούς εργάτες.

Η νέα εγκατάσταση διαθέτει τεχνολογικά προηγμένα συστήματα με χαμηλό περιβαλλοντικό αντίκτυπο και εργαζόμενους με εξειδικευμένες δεξιότητες. Όπως και η γραμμή συναρμολόγησης Urus Super SUV, το νέο βαφείο χαρακτηρίζεται από τη χρήση και περαιτέρω εξέλιξη του μοντέλου Factory 4.0, το οποίο ενσωματώνει νέες τεχνολογίες παραγωγής για να υποστηρίξει τους εργαζόμενους στη διαδικασία συναρμολόγησης.

Η παραγωγή στο νέο εργοστάσιο χαρακτηρίζεται από μια καινοτόμο αρθρωτή διαδικασία, η οποία είναι πολύ διαφορετική από την τυπική γραμμική διαδικασία που χρησιμοποιείται παραδοσιακά στα συστήματα βαφής αυτοκινήτων. Αυτή η καινοτομία καθιστά δυνατή την ενεργοποίηση μιας συγκεκριμένης διαδικασίας και διαδρομής ανάλογα με το χρώμα που απαιτείται, εξασφαλίζοντας έτσι τη μέγιστη ευελιξία της διαδικασίας και την αποδοτικότητα της παραγωγής.

Το νέο εργοστάσιο βαφής είναι επίσης το πρώτο στον κόσμο εξοπλισμένο με τεχνητή νοημοσύνη ικανό να αναγνωρίσει τις προτεραιότητες και να προγραμματίσει τις διαδικασίες. Το έξυπνο σύστημα διατηρεί μια μνήμη για κάθε διεργασία που πραγματοποιείται, υπολογίζει το χρόνο που απαιτείται για κάθε όχημα και «μαθαίνει» για να προγραμματίσει τα επόμενα βήματα με βάση την εμπειρία του παρελθόντος: για παράδειγμα, η ποσότητα ενός συγκεκριμένου χρώματος που απαιτείται για τη βαφή ενός οχήματος.

Η αποθήκη, η καρδιά της διαδικασίας, είναι πλήρως αυτοματοποιημένη και χειρίζεται μέσω του συστήματος τεχνητής νοημοσύνης, εξασφαλίζοντας την ανταπόκριση και μεγαλύτερη ευελιξία στον προγραμματισμό της διαδικασίας σε σύγκριση με τις παραδοσιακές αποθήκες.

Η διαδικασία βαφής πραγματοποιείται με συνδυασμό χειροκίνητων και ρομποτικών φάσεων. Τα ρομπότ εκτελούν τις εργασίες που είναι οι πιο επαναλαμβανόμενες και απαιτητικές από την άποψη της εργονομίας, ενώ οι ανθρώπινοι χειριστές παρέχουν την κρίσιμη προστιθέμενη αξία των χειρωνακτικών δεξιοτήτων που απαιτούνται για την ολοκλήρωση της διαδικασίας. Ένα άλλο ιδιαίτερο χαρακτηριστικό είναι η βαφή εξωτερικών αισθητικών στοιχείων όπως οι προφυλακτήρες και οι καθρέφτες, η οποία εκτελείται παράλληλα με το αμάξωμα για να εγγυηθεί την ομοιομορφία του χρώματος.

Με το νέο βαφείο, η Lamborghini μπορεί να προσφέρει στους πελάτες της άπειρες επιλογές χρωμάτων. Οι αποχρώσεις χωρίζονται σε τέσσερις τύπους: στάνταρ, ειδικό, ματ και Ad Personam.

Μέσω του προγράμματος Ad Personam, οι πελάτες μπορούν, όχι μόνο να επιλέξουν να προσωποποιήσουν το αυτοκίνητό τους με τα χρώματα και τα γραφικά που προτιμούν, αλλά μπορούν επίσης να δημιουργήσουν το δικό τους μοναδικό ιδιαίτερο χρώμα σε ένα πραγματικό έργο τέχνης.

Η νέα μονάδα επιβεβαιώνει επίσης τη μακροχρόνια δέσμευση της Automobili Lamborghini για περιβαλλοντική βιωσιμότητα. Η κατασκευή του νέου εργοστασίου επέτρεψε σημαντική μείωση του αποτυπώματος κατά 30% σε σχέση με μια συγκρίσιμη μονάδα βαφής. Το κτίριο είναι ενεργειακής κλάσης A με τέλεια μόνωση και είναι εξοπλισμένο με φωτισμό LED τελευταίας γενιάς.

Το 95% των χρησιμοποιούμενων χρωμάτων είναι με βάση το νερό. Οι εκπομπές διαλυτών είναι πολύ χαμηλές χάρη σε έναν καυστήρα που μπορεί να ανακτήσει τη θερμότητα και να επαναχρησιμοποιηθεί για να θερμάνει τους φούρνους της γραμμής. Αυτή η τεχνολογία προσφέρει μείωση της κατανάλωσης ενέργειας κατά 25%.

Επιπλέον, οι τεχνολογίες αιχμής των συστημάτων θέρμανσης αέρα επιτρέπουν την υψηλή απόδοση όσον αφορά την κατανάλωση βαφής. Το 80% του χρώματος εφαρμόζεται στην πραγματικότητα στο αμάξωμα, το οποίο είναι διπλάσιο από εκείνο των τυποποιημένων συστημάτων.

Τέλος, η τεχνολογία E-Cube καθιστά δυνατή την καταγραφή της υπερψεκασμού κατά τη διάρκεια της διαδικασίας βαφής, η οποία μειώνει την κατανάλωση νερού για φιλτράρισμα αέρα στο μηδέν.

Πηγή: Lamborghini

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Κλείσιμο